EEEEYOOO

Ni kanske inte har läst om allt som handlar om fotbollsdömning här på bloggen, men bara för att allt går så himla bra och jag är asglad över allt som har med det och göra så ska jag göra en smmanfattning snabbt, +en nyhet som bara är BÄÄST!!!

Här är en lista på allt som hänt!
Uttagen till ett läger - satsning på unga lovande domare i norrland, jag var en av 12.
Mycket ny kunskap trängdes in i mig under 4dagar i Junsele där jag fick många nya vänner.
Har fått veta att jag kanske ska få fara till Norrbotten och testas i damerdiv2.
Fick mitt utlåtande/betyg från instuktörerna i Junsele.
Har fått nya uppdrag på FOGIS, ett som AD i herrar div5.


Men det är inte nog där
, det fortsätter bara uppåt :o
Det låg ett brev i våran postlåda från SISUidrottsutbildarna till mig,. sa till Jenny nåt om att jag skulle dö om det var en inbjudan till steg2utbildningen...
VISST FAN ÄR DET DEEEEEET!!!! - Jag ska alltså till Umeå och vidareutbilda mig som domare, gå steg2. Ska befinna mig där i samband med UmeåFotbollsfestival och döma en massa matcher och få ännu mer kunskap. Får då helt enkeld döma i högre serier ochbli bättre!! Har även fått veta att en av domarna från Junsele ska vara på samma utbildning :D JAG ÄR GLAAAAAAAAD!!!


Så nu har jag dragit igång med lite träning för att få upp min fysik och gå ner i vikt. Fick en ordentlig sporre till löpträning,så iförrgår när vi for till stugan så släppte mamma av mig i värmen när det var en bit kvar till stugan så jag sprang dit ut (~3km), senare på kvällen så skulle pappa ut och springa så jag betämde mig för att följa med han. Vi sprang några skogsvägar och hamnade lite fel där ett tag men hittade snabbt tillbaka igen till vägen. Höll oss sen till den asfalterade vägen hem så vi visste att vi kom rätt. Körde även lite rygg+magträning när jag kom tillbaka.
TOLTALT sprang jag ungefär 1MIL då, det är heeeelt sjuuuukt!! :o det trodde jag inte om mig. Men jag är på god väg nu iaf med fysikträningen!


LAGFEST NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0