2010


JANUARI

-Månaden när jag fyllde 18år - alltså 47 år kvar till pensionen ;)
-Det var även under Januari som jag tydligen började känna att jag skulle spela fotboll igen, många inlägg om hur utvecklingen och träningen gick framåt.


FEBRUARI
-Känns som att det hände mycket i februari - blandade känslor.
-Den 2/2 så tog jag mitt efterlängtade körkort!!
-Det var under den här månaden som jag började avguda Winnerbäck också - det hela har lagt sig lite grann nu, men han är bra!!
-Sen hände det där som jag bara önskade aldrig skulle hända mig, oss - Du skulle ju vara med för evigt<3
Morfar, min fina ängel i det blå, min skyddsängel, mitt allt.


MARS
- den 12Mars så var det exakt 1år sen som jag opererade knät.
- annars verkar det inte ha varit en så speciell månad. Jag verkade ha haft dåligt med ork från och med den här månaden - det var nog inte mycket som jag verkligen orkade.



APRIL
- Jaa, vad säger man, 1a april och vi lurade våran lärare...
- Hade en riktigt bra grillkväll med mina vänner. När jag läser det här inlägget så är det som att återuppleva hela dagen, jag skrattar för mig själv;)
- Fotbollsspelandet gick bra, beröm hit och beröm dit.
- "den 20 april var ett datum för framgång" så som Linnea uttryckte sig. Martina fyllde 17år, Linnea tog körkortet och jag blev uttagen till domarläger som var huuuuur bra och roligt som helst - saknar folket.



MAJ
- En himla trevlig dag i piteå med lite vänner. duttar, punka, grillat, shopping.
- det var tammetusan det ända som hänt den här månaden. det verkar som att jag hade dåligt med ork, det var mycket i skolan osv, som vanligt alltså.


JUNI
- då var det dags för domarlägret i Junsele då!! vill tillbaka. Kan inte annat än skratta lite då jag läser inlägget, jag minns bara hur roligt vi hade mellan alla matcher. Och vi struntade såklart i tiden när det skulle vara tyst... det fick vi väl igen efteråt men;)
-  roadtrip till happis och finland med vänner - har tänkt göra om det strax ;)
- Sommarlov, äntligen skulle jag tro att man kände. Grillning i Lisas stuga också!!
- Började sommarjobbba på Norrgårda.
- familjen köpte en ny bil . våran turbooSAAAB.


JULI
-
Stadsfesten.
- sammanfattning om dömandet här.
- 7 löprundor på en vecka.
-  Trästocks. wiiii
- Allmänt trevligt bara!!!!


AUGUSTI
- Började månaden med blogguppehåll på ungefär en vecka (hahah). Sammanfattning.
- Sen hände verkligen inte mycket. Skolan började om och livet blev stressigt.


SEPTEMBER
mini roadtrip till luleå.'
- Bokade resa till VÄSTERÅÅÅÅÅS
- LET´S START, jag ska bli en ny person på utsidan - JAG VILL, JAG KAN.
- Började en buggkurs.



OKTOBER
- längtade nog ganska mycket till Västerås ;)
- Åsså satt vi helt plötsligt på flyget!!
- något mer hände verkligen inte.... vilken periodare man är med att ha saker att göra;)


NOVEMBER
- och sen var vi hemma igen från västerås:((
- IDOL i luleååååå med världens bästa!!!!!
-  insåg nu att det kanske inte är några perioder, jag tappade nog bara ork att kolla igenom allt gammalt (A)


DECEMBER
- Tänkte börja försöka med naturdiet, än så länge kör jag lite halverst med det.
- ALLA tog körkortet den här månaden, JULIA och FRIDA t.ex.
- <3
- Gjort min sista mattelektion i livet (hoppas jag)!!!!!!1
- köpt träningskort för att vara i form till sommaren ;)



NU ÄR DET HÄR ÅRET SLUT, LÄMNAR ALLT GAMMALT BAKOM MIG OCH SER FRAM EMOT ALLT NYTT SOM KOMMER HÄNDA ÅR 2011. JAG HOPPAS ATT DET KOMMER HÄNDA MYCKET I ÅR, VILL RESA, VILL JOBBA, VILL FLYTTA HEMIFRÅN, VILL SÅ MYCKET.
HA ETT GOTT NYTT ÅR KÄRA VÄNNER





















tack för i år, nu fixar vi ett nytt dunderår!!!!





eloge till alla er som läst det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0